آخوندپور امیری، محمد
«مقایسه ایده هلد و هابرماس درباره امکان جایگزینی یک الگوی دموکراسی مطلوب با دموکراسی لیبرال» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 119-141]
ا
اردبیلی، محمدمهدی
تبیینِ «کثرتگرایی فرهنگی» در پرتو فلسفۀ فرهنگ هردر [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-18]
ب
باقرزاده مشکی باف، محسن
آموزه دانش فیشته، به مثابه بسط فلسفه اخلاق کانت و انقلاب فرانسه [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-20]
برکاتی، سیده اکرم
تحلیل خودفهمی در دیدگاه هستیشناسانهی هیدگر و رویکرد معناشناسانهی ریکور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 21-40]
ج
جوزی، مسیب
توزیع عادلانه قدرت و مناصب سیاسی از دیدگاه ارسطو [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 19-39]
چ
چاوشی، سید محمد تقی
بررسی مفهوم دیالکتیک در اندیشه مارکس؛ بررسی نسبت دیالکتیک مارکس با دیالکتیک کانتی و دیالکتیک هگلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 147-166]
حسینی، مالک
تمایز "مدینه" و "شهر" در یونان و روم باستان و اهمیت مفهوم مدینه در فهم فلسفه سیاسی معاصر [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 247-275]
د
داوری اردکانی، رضا
تمایز "مدینه" و "شهر" در یونان و روم باستان و اهمیت مفهوم مدینه در فهم فلسفه سیاسی معاصر [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 247-275]
درزی، قاسم
میان رشتگی در غربشناسی؛ ماهیت و گونه ها [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 41-64]
دهاقین، همایون
معنای وجود و مواجهه با آن نزد هوسرل و هایدگر [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 41-65]
ر
رضوی زاده، سید علیرضا
«لبخند» تراژیک ابرانسان در تفکر نیچه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-97]
رنجبر، مقصود
چیستی غرب و مدرنیته در اندیشه شریعتی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-119]
رنجکش، محمد جواد
ویژگیهای گفتمانهای رویکرد به غرب در سیاست خارجی ایران نمونهپژوهی : دورههای محمد مصدق (1332 – 13330) و پهلوی دوم (1357 – 1342) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 65-94]
روستایی، محمدتقی
چیستی غرب و مدرنیته در اندیشه شریعتی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-119]
ز
زاهدی، محمدصادق
توزیع عادلانه قدرت و مناصب سیاسی از دیدگاه ارسطو [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 19-39]
س
سلیمانی، غلامعلی
بنیان های فکری راست افراطی در غرب [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 121-145]
سیف، سید مسعود
نقد فلسفه ی همسخنیِ مارتین بوبر و پی آمدهای آن در حوزه ی تعلیم و تربیت کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-246]
ش
شاقول، یوسف
تحلیل خودفهمی در دیدگاه هستیشناسانهی هیدگر و رویکرد معناشناسانهی ریکور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 21-40]
شهرآیینی، سید مصطفی
گسست معرفت شناختی و واسازی سوبژکتیویسم در فلسفة نیچه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 193-209]
شیخی، سینا
بررسی مفهوم دیالکتیک در اندیشه مارکس؛ بررسی نسبت دیالکتیک مارکس با دیالکتیک کانتی و دیالکتیک هگلی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 147-166]
شیرخانی، علی
چیستی غرب و مدرنیته در اندیشه شریعتی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-119]
ص
صافیان، محمدجواد
تحلیل خودفهمی در دیدگاه هستیشناسانهی هیدگر و رویکرد معناشناسانهی ریکور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 21-40]
عابدی اردکانی، محمد
«مقایسه ایده هلد و هابرماس درباره امکان جایگزینی یک الگوی دموکراسی مطلوب با دموکراسی لیبرال» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 119-141]
عبدالکریمی، بیژن
معنای وجود و مواجهه با آن نزد هوسرل و هایدگر [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 41-65]
گرامیان، سعیده سادات
ویژگیهای گفتمانهای رویکرد به غرب در سیاست خارجی ایران نمونهپژوهی : دورههای محمد مصدق (1332 – 13330) و پهلوی دوم (1357 – 1342) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 65-94]
گلچین، مسعود
آیا هرمنوتیکِ خود امری مرَضی ست؟ (یک سمپتوم شناسی در کار فوکو) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
ل
لطیفی، علی
بسترهای فرهنگی و اجتماعی تکوین و تحول علم تربیتی مدرن [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 187-208]
م
محسنی، اعظم
نقد فلسفه ی همسخنیِ مارتین بوبر و پی آمدهای آن در حوزه ی تعلیم و تربیت کودکان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 229-246]
مرادخانی، علی
«لبخند» تراژیک ابرانسان در تفکر نیچه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 67-97]